Sovtajm

Leon hade så kul på ÖF så det blev inge dagis nu på förmiddagen, får vänta till i eftermiddag istället.=) Somnade som en stock i våran säng nu när vi kom hem så jag passade på att sätta mig vid datorn en stund och kolla mailen, hade fått två roliga mail, ett som berättade att vagnen nu är skickad som bussgods och kommer inom 3-5 arbetsdagar (tjohoo), sen ett från en familj på landeet som är intresserade av Vanna.=) Fick inte tag på den andra familjen igår och jag lämnade två meddelanden under dagen men de har inte hört av sig så jag blev riktigt glad nu när denna tjej skrev! Åter en som bor på landet, perfekt!=D
Ska krypa ner bredvid min lilla prins en stund och läsa lite ur super braiga bok! Kanske blir en liten tupplur också vem vet?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback