Stallet

Har tillbringat förmiddagen i stallet med mamma efter att jag lämnat Leon på dagis, hovslagaren var ute idag så nu har våran tös nya fina skor.=) Bestämde mig för att longera henne på banan idag eftersom jag har sammandragningar så jag tror att jag ska dö så ville jag inte rida, och mamma har en nerv som spökar i rygg och ner i benet så hon kunde inte heller rida. Vi gick iaf upp på banan tillsammans och satte igång, klart att regnet kommer då, det var bara att se glad ut och fortsätta eftersom hon måste få sin motion!=) Queenie blev som en 3åring och gjorde allt som jag inte tyckte att hon skulle göra, börja rusa i full galopp, bockhoppa m.m. Riktigt roligt att se faktiskt, jag och mamma höll på att dö av skratt!=) Vi var lagom blöta när vi kom in i stallet så vi tog bara ut henne i hagen och hoppade in i bilen och åkte hem, så nu är jag nyduschad och ska snart hämta Leon.=)
Ska städa badrummen idag och dammsuga hade jag tänkt, så skönt nu när man inte behöver dammsuga varje dag eller 7 ggr om dagen!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback