Tårtor..

Nu är tårtorna beställda, ringde Jenny efter att jag ätit frukost, vi kom fram till att det blir en grön traktortårta med smak av saltlakrits och lemon och en blå motorcykeltårta med smak av jorgubb och vanilj.=) Jag gav henne fria händer till alla detaljer på traktorn och motorcykeln blir bäst så!=)
Hon blev även väldigt glad över att jag hörde av mig igen vilket betyder att jag var nöjd med förra årets födelsedagstårtor men som jag sa till henne jag var mer än nöjd!=) Hon blev också väldigt glad när jag berättade att hon kommer få göra fler födelsedagstårtor när det är dags för bebisen att fylla år och så.=) Skönt att ha tårtorna fixade nu iaf, känns som om man kan koppla av lite då.

Detta är Labolina från förra året, hade en likadan fast med Spöket Laban också!=)

         

Kommentarer
Postat av: malin

Vem är det som gör tårtorna?? nyfiken, arvid fyller ju snart och det vore roligt att ha en fin tårta :)

2009-05-28 @ 19:26:20
URL: http://trasselmaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback