Vilken dag..

Efter att jag lämnat Leon på dagis imorse så promenerade jag hem till mina föräldrar eftersom båda var lediga, åt frukost med dem ute på altan, hemmagjord rabarberkräm m.m.=) Sen begav sig jag och mamma till Gnesta för att hämta bilbarnstolen, bara det att pappan åkt iväg och handlat och den var med i bilen så vi får hämta den ikväll eller imorgon. Köpte iaf lite blommor i Gnesta både jag och mamma, jag slog till på en Clematis och tre smultronplantor som ska ner i rabatten på baksidan.=) Efter det så åkte vi till dagis och hämtade Leon och hem till mamma och pappa och hämtade bror, in till stan där vi köpte bror´s studentkostym och guud vad snygg han var i den!!=D Stolt storasyster!!=D
Blev lunch på Mc donalds då alla vi var hungriga, sen begav vi oss hemåt till mamma och pappa igen där vi till Leon´s stora förtjusning träffade min morfar och farbror Rune med traktorn, vi var ute och lekte på tomten med allihopa medans min morfar och Rune fällde granen på tomten, Leon tyckte det var grymt häftigt!=) Blev hem skjutsade för en stund sen så snart kommer Fredrik hem och då ska jag ut och plantera lite.
Kvällen blir tidig för Leon eftersom han bara sovit 20 minuter idag i bilen.

Håller tummarna för att Hanna ligger och myser med sin bebis nu och att allt ha gått bra!=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback