Vilken kväll!

Leon vinkade av oss så glatt hos sin framor och farfar igåreftermiddag, vi åkte hem och fixade iordning oss inför kvällen. Vid 17.30 kom Danne och Sara hit och alla tre tar varsinn öl medans vi sitter och pratar om allt mellan himmel och jord, jag får dock nöja mig med kolsyrat vatten.=) 18.30 går vi bort till Bygdegården med klirrande väskor och en loka som kluckade (lokan till mig), det bjuds på jätte god mat och en helt underbar show av 2njoy! Kvällen var verkligen lyckad med mycket trevligt sällskap, mat, show m.m! Alla var toknöjda med kvällen och efteråt blev det dans men då var klockan 00.30 så vi kände att det var dags att röra sig hemåt, sara skulle upp och sjunga på ett bröllop idag och Danne skulle ha fotbollsmatch. Kramade om varandra i korsningen och gick åt varsitt håll, jag och Fredrik gick och la oss direkt när vi kom hem trötta efter en extrem BRA kväll!=D
Nu dammsuger Fredrik här hemma och vi ska snart sätta oss och äta frukost, sen blir det till att ringa mamma och se hur de mår idag för hon ska komma hit med blommor som hon har grävt upp från tomten som vi ska plantera här.=) Ska givetvis hämta hem Leon såfort som möjligt också!=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback