Burr

Åkte till stallet klockan 09 imorse, Leon skötte sig exemplariskt (som vanligt när vi är i stallet), han red Paddy och det bara strålade om honom. Var där ett par timmar och fixade och donade, sen blev det fika innan vi åkte hem, bästa mormor hade tagit med sig nybakta bullar. Leon tycker det är grymt konstigt när jag säger mamma till min mamma, han tittar då på oss och skrattar och säger "nee du mamma" och pekar på mig. Inte lätt det där, men han är så söt när han står och funderar på varför hans mamma säger mamma till mormor.=)
Vi hoppade in i duschen när vi kom hem så nu är vi rena och fräscha igen. 

Har även ställt in lergrytan i ugnen med innehållet, grytbitar av oxsteken som jag skar upp, lök och morötter, kommer bli kalas gott till middagen ikväll när det fått stå och gotta till sig i flera timmar och köttet blivit mört. Jag älskar min lergryta!

Efter två nu så blir det att gå iväg på födelsedagsfika hos Carina och Linus, han fyllde hela 1 år igår.

Grått och trist när ska det sluta regna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback