Dagarna bara rusar förbi!

Nu är det kväll igen, dagarna bara rinner iväg!

Efter frukosten imorse så begav vi oss ut på promenad, stannade till i lekparken en stund så Leon fick leka lite. Var inte den vanliga lekparken som vi brukar gå till utan idag var vi sugna på att spana in en annan men det blev en diss! Herregud vilken tråkig lekpark!! Två gungor, en sandlåda och en gunghäst? Är det allt komunen kan kosta på till barnen?! Näe hädanefter blir det stora lekparken som vi i vanliga fall går till, det ända som fattas där en klätterställning eller liknande, skulle vara roligt, men men vi kan väl inte kräva för mycket från komunen..eller..?
Leon somnade när vi kom hem, så jag donade lite innan Stina kom på fika kl.12, vi blev sittandes och snackade en massa så nästa gång vi kolla på klockan var den runt 16? så då var det dags för henne att röra sig hemåt. Hon fick även se Leons icke så härliga sida.. Blev middagslagning när hon lämnat oss och när Fredrik kom hem så gick jag och lilltösen hem till Danni där det blev spikande och borrande för att få spegel och hylloor på plats. Ella kom förbi och drack kaffe där och när jag och Joline rörde oss hemåt så fick vi även träffa hennes och Jonnys lilla bebis som flyttade hem till dem i torsdags. En åtta veckor gammal schäfervalp..måste jag säga att jag blev KÄR!?
Fan så underbart söt han var lilla Ozzy, jag saknar inte att ha hund men att gosa med andras har jag inga problem med och speciellt inte sånna små sötnosar.
Imorgon är det dagis och ÖF som gäller, även dammsugning och tvättning står på shemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback