Dator

Hårddisken pajjade i Fredagskväll därav den dåliga bloggningen..Men men eftersom jag har en väldigt händig sambo när det gäller datorer så fixade och trixade han lite så nu är vi tillbaka.
Har varit ett par fullspäckade dagar med mycket bus och lek, orkar inte sitta och skriva om allt vi gjort men vi har haft kanon kul iaf!

Idag är Leon på dagis och jag och Joline har varit på ÖF, Leon sover i vanliga fall en timme på dagis innan lunch men från och med idag är det slut med det. Så vi får se hur det har gått när vi hämtar honom sen, tror verkligen inte att det är några problem, han somnar i vagnen på dagis för att vi tycker att han ska somna. Han är så stor nu så det känns bättre att han får vara ute och leka med kompisarna som är vakna, det var inte bara Leon som skulle sluta med sovstunden på dagis utan flera stycken på hans avdelning så då hakade vi på.
Efter hämtningen på dagis kommer mamma och hämtar upp mig och barnen, vi ska bege oss in till stan så att Leon får ta sin vaccinspruta mot svininfluensan, nästa vecka är det dags för Fredrik och mig.

Nej nu ska jag börja förbereda middagen, blir en härlig köttgryta som ska tillagas i lergrytan, så den ska få stå i ugnen medans vi är i stan. Ska slänga in den nu så den hinner stå inne minst fem timmar innan det är dags för middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback