Fullfart!

Leon fick vara hemma från dagis idag och kommer vara hemma imorgon också, han mår inte dåligt men han är jättesnorig och har en hosta som inte är av denna värld. På tisdag hoppas vi att det är bättre.

Klockan 9 imorse så gick vi långpromenad med Carina och Linus iaf, sen blev det fika, lunch och bus hemma hos dem. Linus var lika snorig han så det gjorde liksom ingenting, hade ett par jätte trevliga timmar där innan det var dags att knata hem..i regnet.. Ja det hade ju börjat regna men det var bara att bita ihop, ungarna var iaf skyddade i vagnen och det är ju huvudsaken sen att jag såg ut och kände mig som en dränkt katt det spelade ingen roll. Leon somnade precis utanför dörren här hemma och fortsatte sova medans Joline låg och sprattalade på golvet och jag tog tag i disken. En halvtimme senare knackade Ella på dörren och ville ha kaffe så det blev massor av prat i köket tills Leon vaknade och kom och gjorde oss sällskap.=) När hon gick så blev det dammsugning och duschen för mig och Leon, så nu är jag redo för kvällen som består av julkransbinderi i Runtuna.=) Mamma kommer och hämtar mig och lillskruttan 18 och då kommer Leon få tillbringa någon timme med morfar och morbror tills Fredrik kommer hem.

Leons farmor tog med sig massor av pysselgrejer från jobbet igår som hon kom och lämnade hos oss, bla massor av paljetter, olika glitter, lim, papper m.m. så vi har även hunnit pyssla efter duschen. Han har designat en toalettrulle till sin mormor med en massa härligt färgglada paljetter, hon kommer bli jätteglad.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback