Helgen

Har somnat i soffan två kvällar i rad nu, i Fredags 21.15 och igår 22.00, skit trist men vad kan mna göra åt saken? Är man trött så är man..
Har haft en underbar helg med familjen iaf, god mat, mys, lek m.m. Efter frukosten idag så klädde vi på oss och gick en långpromenad, gick förbi Leons farmor och farfar på hemvägen där det blev lek och fika. När vi sen gick hem så ringde pappa och bjöd oss på middag så dit ska vi i eftermiddag när Leon vaknat. Han blev jätteglad när jag berättade att vi skulle äta mat hos mormor och morfar idag, han ville spela fotboll med morfar och Linus.=)

Linus är Leons stora idol här i livet, strax efter kommer morfar. Utan Linus så vet jag inte vad våran kille skulle göra! Han älskar när hans kära morbror/gudfar plingar på dörren här hemma mitt i veckan och kommer in och leker och busar med honom, då är allt perfekt tycker Leon.=) Kommer dock inte bli så mycket lek och bus mitt i veckorna med Linus längre eftersom ha börjar jobba imorgon, jätteroligt tycker Linus och vi andra men Leon kommer tycka det är skittråkigt att inte ha morbror nära till hands om dagarna längre.
Vi får iaf önska honom lycka till på nya jobbet ute på studsvik!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback