Jaha..

Det blev då inte riktigt som man tänkt sig denna Fredagkväll. Mamma ringde på eftermiddagen och påminde mig om att vi hade insläppet nu ikväll, det var bara för oss att bita ihop (hon ville det lika lite som jag). Fredrik och Leon bestämde sig för att åka in till stan och handla så vi kan fylla på skåpen här hemma, nu är de påväg hem och med sig har dem mat från MAX.
Jag är hemkommen från stallet och redo för en myskväll med favoriterna, tråkigt bara att planerna för den goda middagen osv blev ändrade. Men men det får vi ta igen imorgon när Jonny och Ella kommer hit och äter middag, det kommer bjudas på potatisgratäng, kött, sallad, sås och äppelpaj till efterätt.=)

Nu kurrar magen och jag är sjukt hungrig!

Roligt med så kommentarer förresten, det uppskattas verkligen!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback