lunch

Ella och Jonny kom hit vid 10 och lämnade en nyckel till mig innan de begav sig in till stan för att inhandla julsaker till nya lägenheten. Jag och barnen gjorde oss iordning sakta men säkert och vid halv 12 så gick vi hem till Ella och Jonny där en överlycklig Ozzy satt och väntade på oss i hallen.=) Leon fick ge honom maten och sedan tog vi ut honom så han fick kissa och bajsa, jag är väääldigt tacksam för att inte vi har någon valp eller hund överhuvudtaget! Joline låg och sov så snällt i vagnen under hela tiden så det var inga problem MEN Leon och Ozzy var mer vilda än tama! Missförstå mig rätt, de var jättesnälla osv men de sprang runt runt runt och busade med varandra, Leon asgarva när Ozzy jagade honom och Ozzy tyckte säkerligen att det var lika roligt när Leon jagade honom! Ja vi var ute ca 30 minuter och barnet och hunden for runt som tokiga och hade jätteskoj.=) Det var en trött Ozzy som slutligen kom till ro för att sätta sig och uträtta sina behov och som jag sedan fick bära in i lägenheten igen, samtidigt som det var en lika trött kille som höll i min hand på vägen hem och inne på konsum där vi köpte tillbehör till dagens lunch (korv med bröd). Hemma så åt han lunchen och sedan gick han och la sig på soffan där han somnade direkt.
Ella och Jonny kommer på kaffe när de anländer från stan så då kommer det bli fullfart på lillparveln igen.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback