Måndagkväll och två sovande barn..

Nattningen med Joline fortsätter att flyta på fint på kvällarna, vid 19 somnar hon varje kväll lugn och harmonisk i sin säng, det är underbart att få lägga två trötta men lyckliga barn på kvällarna och sedan ha några timmar för oss själva i lugn och ro.
Joline fick några skedar med banan och persikopure efter att vi ätit mat och det slank ner bra i den lilla damens mage, hon gapade som bara den efter mer.

Idag gick jag och barnen runt i pyjamas alldeles för länge! Lagom som vi fått på oss kläder så ringde Carina för dagens långpromenad, båda barnen slocknade och sov hela rundan, skönt att komma ut på ordentliga promenader om dagarna. Danni kom förbi på en fika innan middagen och Leon spexade som vanligt. Blev bad för barnen efter maten under Fredriks uppsikt medans jag vek tvätt och dammsög, skönt att ha det gjort så man slipper tänka på det imorgon.
Imorgon är det dags för dagis igen efter att busen ha varit hemma och vilat upp sig en vecka, han längtar massor och det kan jag förstå. För mig och Joline är det ÖF som gäller och sedan kl 12 är det dags för BVC för vägning och mätning.

Nu återstår en kväll framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback