Mysdag

Det där med att Leon var hängig igår höll ju dock bara i sig ca 1½ timme, sen var det fullrulle igen och idag märks det ingeting på att han skulle må dåligt. Skumt det där.

Vi tog det lugnt imorse jag och barnen, tittade på bolibompa, åt en låång mysig frukost med tända ljus (tända ljus har vi iof varje morgon och kväll nu denna tråkiga tid på året) sen blev det till att städa undan lite. Jag dammsög och Leon plockade undan, jätteduktig var han som la var sak på sin plats (tänk om det kunde vara så varje gång). Efteråt så hjälpte han mig att starta en maskin tvätt innan vi hoppade in i duschen, en kanon morgon/förmiddag med andra ord.
Blir nog en fortsatt lugn dag med lite pyssel här hemma, ska försöka få tag i nån som har en mobil att låna ut. Problemet är ju att alla nummer ligger ju i mobilen och jag som inte har något sifferminne överhuvudtaget kan ju knappt några nummer utantill förutom de viktigaste typ, hem, min, fredriks, 112 och några till. Skulle kunna ringa till mamma och pappa och fråga om de har någon gammal som ligger och skräpar men båda jobbar och jag kan inte deras mobilnummer..Suck..

Ikväll blir det mys med familjen med god mat och mys i soffan framför tvn. Imorgon kommer Ella och Jonny hit för att äta god middag och umgås, vin och öl kommer också avnjutas av de som kan. Jag får hålla mig till alkoholfri cider eller nått sånt.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback