Snart är det dags..

Middagen står i ugnen och gottar sig och ska få fortsätta göra det några timmar framåt, snart är det dags att hämta lillfisen på dagis och åka in till stan där den hemska sprutan väntar!
Usch jag är jättenervös inför detta, hatar att bli stucken själv, men att se mina barn behöva bli stuckna av sprutan (i detta fall Leon) gör så fruktansvärt ont inom mig. Tänker alltid att det är för en god sak men fy vad hemskt det är att hålla i medans de försöker komma därifrån och skriker i panik! Hoppas hoppas hoppas att Leon behåller lugnet och inte blir alltför ledsen.

Kommentarer
Postat av: Maria

hur gick det???

2009-11-17 @ 16:20:11
Postat av: Hanna

Berätta hur det går! Jag ska gå med Wilmer imorgon och är också jätte nervös... Kram

2009-11-17 @ 18:29:15
URL: http://mamzter.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback