Våran fartfyllda Söndag!

Tog en mysig och lugn morgon igårmorse, städade även av lite innan vi gjorde oss iordning för att åka in till stan, var inne vid 11. Då var det dags att ta vaccinsprutan för mig och Fredrik, Joline fick följa med Fredrik och Leon följde med mig, han höll min hand när jag fick sprutan och sa "duttig mamma, duttig mamma". Våran underbara lilla kille är för söt!=)
Efteråt så åkte vi och käkade och sedan begav vi oss ut mot Skavsta där vi kollade på flygplan som landade och lyfte, Leons ögon har aldrig varit så stora, och han skrattade massor, helt underbart att se den lille killen när flygplanen landade!=) Så mer utflykter dit blir det defenitivt!!
Mötte upp mina föräldrar och syster i stan och så följdes vi åt till Stigtomta där det var dags för fika hos min faster m. familj, jättetrevligt och jätteroligt att träffa alla, min kusin från Sthlm var hemma på besök med sina två pojkar, Leon och Wilmer lekte som sjutton medans Joline och Noah låg och spana på golvet.=)

Nu börjar lillfröken bli trött här så det är bäst att gå och lägga henne igen.

Kommentarer
Postat av: maria

Skulle bara berätta att Maroun och Raymonda ska flytta till Libanon. De hinner inte komma upp hit och säga hejdå. :(:(

2009-11-30 @ 16:47:05
Postat av: Hanna

Tack för senast! Det var jätte kul att ni kom och att barnen hade så kul tillsammans! Måste vi göra om :-) Kram

2009-12-04 @ 18:13:39
URL: http://mamzter.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback