Vilken kille man har!

Mamma släppte av oss utanför och jag och Leon gick in, Leon pratade på om att vi skulle träffa doktorn och få en spruta i armen, han var hur glad som helst. Allt gick hur smidigt som helst fast det var sjukt mycket folk, allt gick på mindre än 5 minuter. Våran bvc-tant vinkade till sig oss när vi kom in i rummet så vi gick dit och satte oss, hon berättade att hon skulle sticka honom i låret och att det skulle gå fort och att jag sedan bara skulle ta honom och gå ut så han slapp vara därinne. Han tyckte det var lite läskigt med alla barn som bara gallskrek och folk överallt vilket är helt förståligt! Han började gråta när han insåg vad som skulle hända, men såfort hon stuckit honom så tog jag honom och gick ut, han slutade gråta direkt och började prata om att "doktorn spjutat benet". Han var verkligen kanon duktig och som belöning stannade vi och köpte en glass åt honom.=) Han är jättestolt och vill visa alla att han har fått en spruta i benet, han visade mamma och Joline i bilen sen åkte vi och fikade hos min mormor och morfar och likadant där så tog han av sig byxorna och visade. Efter middagen förut så gick vi hem till Jonny och Ella och där visade han också upp sin lilla lilla prick på låret och var mycket stolt.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback