8 månader!

Idag blir våran sessa 8 månader, tänk vad tiden går, hon säger mamma, vinkar, klappar händerna, kryper, sitter, går längs med möbler osv. Allt detta har hon lärt sig på bara 8 månader! Jag är imponerad.;)

Jag och barnen har ätit frukost precis, Joline åt gröt så det stod härliga till och Leon åt yogurt och flingor så det vällde ur öronen. Härligt med matglada barn!:) Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen sedan beger vi oss ut på en promenad/cykeltur i det härliga vädret, blir nog till att köpa varsin glass på hemvägen. Dagen idag ska spenderas utomhus!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Önskar jag var tillräckligt pigg för att ta mig ut i det vackra vädret. Hatar att vara sjuk! Men men när man har tagit ett par alvedon kanske orken kommer tillbaka och vi går ut på gården en sväng! Hoppas ni får en toppen dag ute!

2010-04-19 @ 09:05:34
URL: http://mamzterblog.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback