Åh så var det söndag igen

När barnen somnat igår så bänkade jag mig framför Körslaget, hade en skvätt vin kvar i flaskan från fredagen då Jonny och Ella var här och det räckte till glas så jag tittade alltså på Körslaget och smuttade på vin, inte illa pinkat!;)
21.40 gick jag och la mig och somnade nästan direkt, natten var kanon lugn fram till 02.30 ungefär då Joline vaknade och var ledsen. Sen sov hon oroligt till 05.30 då vi gick upp men jag känner mig riktigt pigg idag iaf så det är skönt. Leon sov till 06.30 och inte nog med det så sov han HELA natten i sin säng, skönt det med för det behöver han, speciellt såna nätter när Joline inte sover så bra.

Frukosten är intagen och det var lika mysigt som igårmorse, Joline gav upp när hon ätit sin gröt och somnade i min famn så nu ligger hon och snarkar i vagnen. Snart ska jag och Leon börja plocka iordning lite här hemma så jag kan ta ett varv med dammsugaren härnere, sen ska vi även slänga in ett maskin tvätt också. Roligt att ha det klart och fint tills Fredrik kommer hem i eftermiddag, när vi är klara här hemma så cyklar/går vi bort till mormor och morfar där det blir lek och bus samt middag. Leon tjatar efter mormor, morfar, Linus och Moa så bäst vi sätter fart!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback