Dagis/ÖF

Jag har hunnit duscha och gjort mig iordning, barnen är också redo, eller nja nästan..tandborstning för mig och Leon är kvar sen är vi redo. Leon ska till dagis idag och han är laddad till tusen för han ser just nu sina kompisar ute på gården när de leker, Joline är riktigt pigg idag så det blir nog ett besök på ÖF en stund.

Eftersom vädret behagar bli lika underbart som igår så fick det bli leggings, jeanskjol och stövlar för mig idag, så enkelt men så härligt!
Donade på baksidan igårkväll och resultatet blev kanon! Enda som fattas nu är nya utemöbler sen är det klart för vårens och sommarens alla utomhusvistelser, något mer som ska inhandlas är staket/armeringsjärn, jord, lite nya blommor att sätta i krukorna, ljuslyktor, krokar m.m. Det tar nog en stund innan jag blir helt nöjd med baksidan men näst på listan är iaf utemöbler.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback