Dålig update

Ja jag ber om ursäkt för denna dåliga update under helgen men vi har haft fullt upp med annat! I Fredags spenderade vi förmiddagen på badhuset, tyvärr så var varmbassängen upptagen så det blev inte mycket badande för Jolines del då hon tyckte det var på tok för kallt i den andra bassängen. Leon däremot älskade ALLT, han var som en fisk i vattnet, helt galen med andra ord!;) Men han skötte sig utmärkt och var jätte duktig på att lyssna när vi sa nått, den stora rutschkanan var favoriten, han åkte, åkte, åkte och åkte.
Efter badhuset blev det stallet för min del och kvällen var vi hemma trötta och nöjda efter en dag full med fart och fläkt. Igår åkte Fredrik och barnen in till stan för att spela badminton, jag begav mig till stallet tillsammans med mamma och därefter åkte vi till farmor och farfars kolonistuga för att se om det fanns nått vi ville ha nu när stugan är såld. Några fina burkar fick följa med hem och ställas i skafferiet med olika innehåll.:) Kändes lite tråkigt när vi åkte från stugan, sista turen dit, hädanefter får vi åka hem till farmor och farfar istället för dit.
På kvällen blev det god middag hos mina föräldrar, när vi kom hem var det bara att lägga barnen på en gång och sedan titta på Körslaget.
Dagen idag har tillbringat hemma, plockat och donat, fixat och trixat, satt upp persienner i barnens rum m.m. Leon blev hämtad av mormor och moster för ca en timme sen, de skulle till stallet för att rida och kolla på alla otroligt söta lammungar som kommit! Jag sa till mamma igår att jag önskar mig en lammunge i födelsedagspresent så vi får väl se om jag får någon?;)
Fredrik och Joline är ute på en promenad innan Fredrik ska iväg och träna, jag och Joline ska knata hem till mina föräldrar sen dit även min farmor och farfar kommer för att gratta syster som fyller år på Tisdag.

En slarvig update över vad som skett under helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback