Forts..

Angående operation nappbortagning så går det över förväntan, han somnade utan problem igårkväll, inga konstigheter under natten, han frågade efter nappen för en stund sen men flinade direkt efter och sa "just ja tomten har ju tagit den" och så gick han iväg och muttrade lite tyst "dumma tomten" för att sedan vända sig mot mig med världens flin och börja asgarva.:)
Våran duktiga kille!!
Att Joline har sin napp verkar inte göra honom något, han bryr sig inte om det vilket känns jättebra!

Jag har duschat och medans ungarna lekte så passade jag på att bädda rent i alla sängar och sätta på en maskin tvätt. Finns det något tråkigare än att tvätta sängkläder?? Handdukar och badlakan iof men förutom det?

Nu ska vi fixa det sista innan det är dags att pysa iväg till dagis, ska gå till Konsum också och inhandla något till kaffet som Ella kommer och förtär med mig vid 10.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback