Irriterad!!

Jag och Joline har städat och städat här hemma idag, Leon har varit på dagis och haft skoj. Stina kom hit ett par timmar och drack kaffe, mycket trevligt må jag säga!

Idag är det onsdag och det betyder att det är gympa för Leon så vi åkte ut till gympasalen strax efter 17, men efter att ha stått där i ca 15 minuter med andra föräldrar och barn så konstaterar vi att gympan är inställd och åker hemåt. Eller vi åkte till konsum och köpte lite panpizza som jag och Leon värkte i oss hemma i soffan, båda lika besvikna över att det inte blev någon gympa.
Ledarna har INTE varit de bästa under denna termin och jag liksom många andra föräldrar hoppas att det blir ändring tills nästa termin! Nu till dagens inställda gympa, visst det är påsklov och många aktiviteter blir inställda då men man måste då tala om sånt i förväg (typ som förra veckan). Ingen utav de båda ledarna nämnde något om det överhuvudtaget så det var inge mer med det, nu fick vi åka hem med ledsna och besvikna samt gympasugna barn som sett fram emot denna kväll! Nej detta är dåligt riktigt dåligt!!

Bolibompa går på tvn och efter det är det läggdags, jag får roa mig själv när barnen somnat eftersom Frerik kommer hem runt 23 tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback