Kalla kårar

Hade en jätte trevlig kväll med Ella och Jonny igår, de gick hem skapligt (22) eftersom vi alla var trötta och sega och de skulle upp tidigt idag. Ella ska tillbringa denna dag med delfinerna på Kolmården, inte illa va?:)
Jag gick och la mig direkt och Joline började knöla på en gång så det var bara att gå ner och sätta sig i soffan och slå på tvn, vid 23.30 så somnade hon igen och vi gick upp och la oss igen. Leon sov jätte bra hela natten och kom in till oss vid 03 imorse, Joline däremot sov lite oroligt hela natten, vände och vred på sig och gnydde till då och då. Hon hade nog lite feber så varm som hon var..

Känner mig riktigt pigg idag men det skulle ju inte ha skadat om solen hade varit framme! Känns som höst när det är såhär, suck.
Iaf så när vi kom ner förut så tittar jag ut genom köksfönstret och börjar nästintill gråta, håret reser sig upp, får kalla kårar genom hela kroppen och allmän panik!! Utanför våran ytterdörr ligger en stor äcklig mus!! Min största och värsta fobi här i livet är just råttor och möss, det är det absolut värsta jag vet!!!
Får ringa hit pappa sen så han kan ta bort den eller ropa på grannarna när de kommer ut så de kan ta den, jag går INTE ut!! Melvin kommer med andra ord få tillbringa dagen ute för bara vetskapen av att han har hållt på med den där gör så att jag ryser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback