Långfredag

Idag har vi hunnit med mycket, kan ju ha och göra med att det är Långfredag vad vet jag?;)

Mamma och jag hade utsläppet i stallet imorse, blev en härlig ridtur i det underbara vårvädret också när vi var klara med alla sysslor. När jag kom hem vid 11 så hade Fredrik och barnen åkt till stan (Stadium) för att köpa vårskor till Leon, men de hittade inga som föll dem i smaken, men däremot kom de därifrån med ett par toksöta/snygga skor till Jollan!:) Vita och rosa, jättetuffa skor som kommer passa perfekt till hösten.
Jag passade på att röjja lite här hemma samt dammsuga innan huliganerna kom hem, blev en promenad hem till mina föräldrar där det bjöds på fika, Leon cyklade givetvis.:) Joline somande i vagnen påvägen hem så hon ligger i vagnen ute och sover, jag har klippt ner allt i rabatterna så det kan komma pånytt nu. En härlig dag då vi hunnit med mycket helt enkelt, resten av dagen kommer vi tillbringa här hemma med god mat, dryck, mys m.m.

Får se om påskharen kommer hit under natten och lämnar påskägg till barnen.;) Han hade besökt deras mormor och morfar natten till idag iaf så de fick fin fina påskpresenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback