Nu är jag riktigt trött

Dagen har gått med en väldig fart, jag och Joline har städat och tvättat här hemma, hann även med en fika ute i solen med grannen och Ella innan det var dags att gå in och städa igen. Till middag blev det en härlig stek innan det var dags för mig och Leon att fara iväg till gympan, lika roligt som vanligt!:)
Jag är aptrött och kommer säkerligen somna på soffan framför Greys..Har nu sen vi kom hem från gympan även suttit och kikat på lite nya grejer till hemmet, däribland möbler till hall och vardagsrum, självklart i vitt!;) Hämtade ut ett paket idag med nya gardiner till vardagsrummet, vita, kalasfint verkligen! Nu ska allt annat sakta men säkert också bytas från mörkt till ljust..VITT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback