Nu blir det promenad/cykeltur

Vi ska alldeles strax ge oss ut i det fina vädret på en promenad/cykeltur med Ella och Ozzy, tänkte bara slänga in ett inlägg först eftersom det inte blev något med det igår.
Helgen har varit toppen, Lördagen var jätterolig och trevlig, Fredrik och Joline gick hem vid 18 för att Joline var trött och likaså Fredrik. Leon och jag stannade kvar sen gick jag in med Leon strax efter 20 för då var det hans tur att vara trött, jag blev kvar ända till 02 på natten. Så jag somnade alltså vid 02.30 och gick upp med Joline klockan 05.40 på morgonen, inte många timmars sömn men jag var ändå pigg och glad hela dagen!:) Åkte med mamma till stallet 07.30 och spenderade många timmar där sen var det bara hem och duscha och svida om och bege sig iväg till "BH-skola", en fullspäckad dag och en aning för lite sömn under natten resulterade i sprängande huvudvärk på kvällen när barnen somnat!
Idag känner jag mig pigg och glad igen efter en natt med god sömn och nu ska vi som sagt ge oss ut i solskenet på promenad/cykeltur. I eftermiddag har vi en lekdejt inplanerad med Carina och Linus.:)

Tar med mig kameran ut nu så ikväll kommer det upp lite bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback