Oj vad trött man blev..

Blev bjudna på jättegod påskmidag hos Fredriks föräldrar, barnen fick påskägg också fast de Leons ägg har vi lagt undan i skåpet där det får ligga och vänta tills nästa Lördag då det är "godisdag" igen.
Barnen är supertrötta och ska snart gå och lägga sig, Fredrik och jag är lika trötta vi men kommer hålla oss uppe ett tag till iaf. Jag har precis diskat bort "diskberget" som blivit under dagen och så har jag sprungit upp och ner och hit och dit med påsar och kassar för att samla ihop sopor i badrummen samt köket. Jag och grannen ska gå en sväng till soprummet sen och jag håller tummarna för att hon inte har så mycket egna sopor för jag har ett stort "sopberg" utanför ytterdörren, dessa förbannade "berg" som blir överallt när man inte håller efter hela tiden..suck..
Lika mycket som jag sprungit upp och ner och hit och dit med påsar och kassar har jag sprungit och samlat ihop kläder som ska tvättas, av någon konstig anledning så hamnar inte killarnas kläder i tvättkorgen där uppe utan på en kökstol, fotölj, soffa, hallbyrån, under tvbänken m.m. Konstigt det där..och ja det är bara Leons och Fredriks kläder så jag antar att det har något med den manliga arten att göra, bara släppa saker och dylikt där man står?;)

Nehe om man ska söka efter något mer att plocka med när man ändå är i farten..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback