Onsdag

Vi var så trötta igår kväll när vi landade här hemma igen efter dagis, ÖF, jobb och kalas så vi nattade barnen direkt, de somnade på en gång och sedan bänkade vi oss i soffan innan vi också gick och la oss. Jag hann duscha innan läggdags också vilket jag fick tvinga mig till att göra, helt slut var jag.
Hade i vilket fall som helst en toppen dag!:)

Idag är det dagis för Leon och eftersom regnet hänger i luften så passar jag och Joline på att ha en städ och tvättdag. Fredrik kommer hem normal tid idag eftersom det är gympa ikväll för Leons del, vi får se vem som följer med. Nehe nu är det dags att fixa iordning oss.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tror jag också kör på städ och tvätt, utan tv kanske man får nåt gjort oxå! Hoppas ni hade det trevligt igår! Kram

2010-04-21 @ 07:27:54
URL: http://mamzterblog.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback