Operation sluta med napp och vara uppe längre

Barnen ligger skavfötters i soffan och sover, så fina så hjärtat hoppar några extraslag när man tittar på dem.:)
Jag plockar och har precis hängt upp sista tvätten, undra hur länge tvättkorgen får vara tom denna gång? Pastan kokar på spisen och strax ska jag ställa mig och steka köttbullar, japp sån lyxig middag blir det för oss idag, hur ska det bli när båda jobbar och barnen är på dagis?! Fredrik och Leon ska iaf på gympa sen, jag och Joline ska dammsuga här hemma när de är borta, jag har fixat med så mycket annat idag så det glömdes bort.

Jag ska även kämpa med att hålla Joline vaken till 19 iaf så hon och Leon kan bada när de kommer hem från gympan vid 18.30. Man behöver ju faktiskt inte somna strax efter 17 när man är 8 månader.;) Får se hur det går..och när vi ändå ska kämpa med det så fortsätter vi på en annan bana nämnligen att Leon ska sluta med napp idag! Tycker inte han behöver den längre och tror inte att kommer sakna den då den inte är så jätteviktig när hanändå han sin snutte. Håll tummarna så skriver jag och berättar ikväll om hur det gick när barnen badat och somnat.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback