Pyjamasen fortfarande på..

Killarna är i stan och tränar så jag och Joline är själva hemma, vi har alltså fortfarande pyjamas på oss.;) Fast nu börjar det kännas som att det är dags att göra nånting åt det och typ hoppa in i duschen och fräscha till sig. LÄgga fram kläder ska jag göra till mig och barnen (Fredrik får faktiskt fixa det själv) eftersom vi ska till grannarna i i eftermiddag/kväll på födelsedagsfest! Blir god mat och dryck och trevligt sällskap!:) Leon tycker det bästa är att Jonny och Ella ska dit också, sen att det är massor av andra personer där som han också känner är inte lika viktigt, hehe.
Ska iaf bli superskoj att få klä upp sig lite extra och och få umgås med massor av trevliga människor! Men det bästa är att barnen kan följa med utan problem, alltid lika härligt när de räknas med, det gillar vi!!:) Nu ska jag plocka fram kläder som sagt och sedan hoppa in i duschen.

Måste även passa på att gratulera Bea och Tomas som den 20:e April äntligen fick sin efterlängtade lilla Alfons!! Jättegrattis till er och ett stort grattis till Elias som blev stolt storebror!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback