Röjja

När jag och Joline har lämnat Leon på dagis så ska vi hem och röjja, tvätta alla vinterkläder och stoppa undan, rensa klädkammaren samt garderoberna nere i hallen m.m. Dammsuga efteråt lär gå åt. Ska även sätta mig och gå igenom Jolines urväxta kläder och sortera upp dem, skulle behöva sätta mig och sortera Leons urväxta kläder också, vi har med andra ord lite att göra. Någon som vill köpa barnkläder?? Både pojkkläder och flickkläder!
Jag har varit jättedålig på att sortera vartefter de vuxit ur kläder, jag har istället slängt ner allt i papperskassar inne i klädkammaren..

Ikväll är det gympatajm för Leon och det är pappas tur att följa med, Joline och jag har nog att göra så vi kommer inte vara sysslolösa.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback