Saknad

Nej nu saknar jag Fredrik! Inge roligt alls att vara själv hemma längre..

Trots saknaden så har vi haft det bra idag även om vädret inte varit det bästa. Sara och David kom hit och lekte och käkade lunch med oss, ungarna hade kanon roligt och kommer somna mycket gott ikväll.:) Joline är lite kinkig då hon inte mår 100 men annars så finns det inget att klaga på. Blev en sväng till konsum för att handla lite smått till kvällen, Leon fick cykla lite så han är nöjd.
Kvällen blir lugn, bolibompa snart och sen är det läggdags för de små, klockan 20 bänkar jag mig i soffan framför Körslaget och efter det går jag och lägger mig och hoppas att Joline sover bra under natten.

Imorgon är det middag hos mina föräldrar som gäller och så kommer ju Fredrik hem också, han är saknad av både mig och barnen.;) Man kan ju alltid hålla tummarna för att det är fint väder imorgon också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback