Själva

Fredrik har åkt, Joline somnade vid 18.30 och nu har jag precis varit uppe och sagt god natt till Leon. Han ville dock vara uppe och fortsätta titta på tv men som den elaka mamma man är så fick han inte det.;) Lite lustigt med barn så där, hur trötta de än är vill de självklart inte gå och lägga sig när det är läggdags.
Nu ska jag korka upp ena vinflaskan och avnjuta ett glas i väntan på att Ella och Jonny anländer om ca en halvtimme lagom till Så Ska Det Låta.:)

Har tagit massor med fina bilder på barnen under kvällen, jätte roligt när man har en ordentlig kamera och inte bara Fredriks mobil att fota med. Så summan av kardemumman kommer denna blogg börja prydas av bilder på barnen, oss, hemmet, äventyr m.m.:)
Måste bara lära mig Photoshop, hade ju massor av kurser med det i skolan, eller ja nästan varje lektion handlade om det men det märks ju klart och tydligt att jag sysslade med annat då eftersom jag inte kan/fattar ett skvatt utav det idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback