Solen kom fram!

Innan vi begav oss till dagis så kom Stina hit och frågade om jag kunde jobba, vilket jag självklart kunde!:) Leon har alltså haft en "långdag" på dagis, medans Joline fick följa med mig. Först var det ÖF sen var det bara att bege sig till Konsum och köpa lunch som vi sedan åt på jobbet med Stina, mycket prat så nu snurrar tankarna i huvudet som attan. Lagom vi ätit upp lunchen och fixat iordning så vällde barnen in, skönt nu när det är så fint väder ute för då håller sig de flesta utomhus och leker så det är väldigt lugnt inne.
När vi hämtade Leon så gick vi till Konsum och köpte oss varsin välförtjänt glass som vi mumsade i oss, när vi kom hem så åt vi lite lättare middag i form av smörgåsar och yogurth. Leon var så smutsig så smutsig så han fick ta sig en dusch innan han bänkade sig framför bolibompa nu. Joline leker glatt på golvet medans Leon sitter trött i soffan.;)
Imorgon när Leon är på dagis så måste jag ta tag i vårat förfallna hem! Herregud så det ser ut!
Ser nästan ut som om regnet är på ingång nu också, det gör inte mig nått så länge solen skiner imorgon igen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback