Vart tog solen vägen?

På förmiddagen begav vi oss in till stan hela familjen för att besikta bilen (som förövrigt gick igenom utan anmärkning, alltid lika skönt!) samt matshopping på City Gross och ett besök på banken för min del. När vi var på City Gross så fick Leon en fin traktor eftersom han är så duktig och har slutat med napp!:) Blev även ett besök på Lite&Junior där jeansen till Joline som jag spanat på fick följa med hem, på banken löste jag in? utbetalningskortet? som jag fick med posten idag från Nyköpingskommun, vi har betalat för mycket på dagisavgiften och fick tillbaka 1653 kr. Helt ok.:) Jag och tanten på banken var iaf väldigt överens om att det bara är bökigt med dessa utbetalningskort som de skickar och att vi faktiskt är inne på 2010 och det borde finnas smidigare sätt att göra detta på, typ föra över direkt till kontot.
När vi kom hem lastade vi bara in varorna och åkte sen upp till Carina och barnen där det blev fika och massor av lek både inomhus och utomhus.:) En ordentlig promenad i skogen hann vi också med innan vi åkte hem samt lite lek i lekparken, Leon kommer somna väldigt gott ikväll! Blev badet för barnen när vi kom hem då Leon var skitig från topp till tå.;)
Nu är det snart läggdags för barnen och klockan 20 är det Så Ska Det Låta, både jag och Fredrik kommer garanterat somna tidigt ikväll, blir väl läggdags för oss direkt efter programmet kan jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback