Sååå fiiint!!!

Idag fick jag hem mitt mycket efterlängtade paket från VimsaDekor! Nu är barnens sovrumsdörrar så fina så fina.:) busunge LEON och busunge JOLINE står det på deras dörrar samt att båda två har två charmiga myror, ska fota imorgon så ni får se.
Leon sover hos sin farmor och farfar inatt igen, han ville det och visst fick han.:) Har man sommarlov så har man. Även om Leon inte sover hemma så har vi ändå två barn som ligger däruppe och sover i sängarna, en 1åring (Joline) och en 18åring (Jessica).;) Jessica somnade FÖRE Joline, hör på den ni och då ska det även tilläggas att Joline somnade klockan 20.. Så lätt var det liksom..;)

Imorgonbitti ska jag och Joline in till BVC på ettårskontroll, spännande! Igår var dagen då Joline var beräknad, idag var dagen som jag började tycka att bebisen skulle komma ut och på söndag var dagen då jag gav upp helt säker på att jag skulle få vara gravid resten av livet! Jag bänkade mig i soffan och tyckte att allt var skit och helvete, inte riktigt så dramatiskt men jag kände så och det var helt enkelt inte ett dugg roligt eller mysigt att vara gravid längre.;)
Om exakt en vecka blir våran lilla tös 1 år, huuua, återigen så kommer paniken krypandes..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback