Alla hjärtans dag

Vi firar inte denna dag men gjorde lite extra mysigt vid frukosten imorse, lyxade till det mannagrynsgröt bla. Efteråt blev det bad för båda ungarna medans jag for runt med dammsugaren för att sen själv hoppa in i duschen och göra mig iordning, vid 10 gick hela familjen bort till min mormor och morfar där det blev fika, mina föräldrar var också där. Efter det var det bara att bege oss hem och sätta på oss termobyxor m.m. och ta packa korv och bröd osv och sen möta upp Ella, Jonny och Ozzy för en hel dag ute med lek och bus i snön och krovgrillning!
Hur härligt som helst!! Leon tyckte nog det bästa var att hålla pinnen ovanför elden och grilla korven, haha, massor med bus blev det också och pulkaåkning! Vi var ute i stortsett hela dagen och det var ett mycket snöigt och fruset gäng som gick hemåt sen för kaffe och fika, skönt att komma in och värma sig efter allt ståhej!
Nu är vi alla trötta och nöjda efter denna underbara söndag så vi kommer nog bli tidiga i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback