Bara 3..

Ja då är vi bara 3 i familjen denna kväll, Leon ville sova hos sin mormor och morfar och det var klart att han fick göra det! De blev så glada när vi ringde och frågade! Han blev hämtad för en liten stund sen utav morfar och morbror, idolerna här i livet!=) Han får nog en riktig mysig och rolig kväll hemma hos dem, all uppmärksamhet för sig själv, kan det bli bättre?

Vad ska vi göra denna kväll utan våran vilda kille? Blir mys i soffan osv, en lugn och fridfull fredagkväll ska vi ha med Joline, annars är det 110 som gäller när Leon är hemma.=) Tänk att man kan sakna någon så mycket på så kort tid, jag menar han blev hämtad för typ en kvart sen och jag saknar honom redan, haha vilken hönsmamma man är.. Hur som helst är detta bra för alla parter, ibland behöver man få vara ifrån varandra lite och sakna för att sen uppskatta det man har så pass mycket mer!=)

Imorgon är det tävlingsdags för Fredrik igen och jag och Joline ska iväg på kläd och ljusparty, blev medbjuden av Carina så det ska bli jätteskoj. Kläderna är från Blingo tror jag det var så dte ska bli spännande, gäller bara att hålla hårt i plånboken annars är det säkert lätt att det drar iväg!

Var ju i stan förut då vi skulle handla, fika hos Fredriks farmor m.m. sen skulle även Fredrik fota sitt ärr på armen så han kan skicka in dem till försäkringsbolaget. Joline sov så hon fick följa med honom in medans jag och Leon gick en sväng själva på stan undertiden, han valde ut två jättefina t-shirtar på Åhlens åt sig själv som vi köpte.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback