Busväder/snöstorm!

Fy fan för detta förbannade skit väder!! Det behöver komma mer snö nu, vi har fått så att det räcker, nu kan snön bara ligga och se fin ut och solen lysa sådär härligt. Så man kan leka ordentligt ute i snön för att sen se den smälta bort och se hur vårblommorna börjar sticka upp. Men nee då inte än, idag är jag bitter!
Det värsta är att jag ska ut med vagnen och pulsa fram nu när vi ska lämna Leon på dagis för plogat har de väl knappast gjort ännu?! Förbannade plogbilar!

När jag och Joline kommer hem ska vi äta frukost sen blir det städning som står högst på schemat, kanske inte behövs men jag känner för det idag. Klockan 12 så ska vi ytterligare ut en sväng i skitvädret för att hämta hit Ozzy som ska vara här några timmar medans hans husse och matte jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback