BVC och matshopping

Joline väger nu 8635 och är 68,5 lång, skiljer exakt ett kilo på henne och Leon när Leon var 6 månader även ett par centimeter då han var 71 vid 6 månader.
Blev matshopping också så nu klarar vi helgen, härligt härligt. Barnen skötte sig exemplarsikt undretiden vi var in stan så Leon fick en sån där äcklig plastorm, huh vidrig enligt min mening men Leon tycker om den och likaså resten av familjen så det är väl bara att bita ihop antar jag.:)

Mitt Nyårslöfte för detta år var att vara ute i god tid när det gäller presenter och julklappar m.m. så idag passade jag på att köpa present till närmaste födelsedagsbarnet (21 mars), nämligen Chanell som fyller 3 år. Hon får en jättefin ..........! Hennes kära mor läser ju här så jag kan ju inte avslöja vad hon får utav oss på kalaset.:)
Jättenöjd med köpet och det är nog första gången jag är ute i god tid när det gäller presenter och så!! Är alltid ute i sista minuten annars!

Fredrik ligger och tar sig en powernap för att orka med fredagsmys med oss sen.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback