Dagis och ÖF

Gympan gick kanon igår! Klarade mer än jag trodde, var två övningar som jag var tvungen att stanna upp och skaka om armarna innan jag sedan fortsatte, men det var jätteroligt och vi ska gå varje måndag och även till gymmet en gång i veckan. Kul att utnyttja när det ändå finns här i byn.
Träningsvärken har inte gjort sig påmind än men kommer säkerligen komma imorgon, brukar ju inte vara så mycket dagen efter precis utan det brykar komma ca 2 dagar efteråt så imorgon ligger jag väl och åmar mig över att jag har ont.

Ska alldeles strax gå till dagis och sedan går jag och Joline vidare till ÖF, blir inte kvar ända tills det slutar eftersom de nya bordet + stolar kommer idag. Just nu gapar det tomt i köket, vi bar över det gamla bordet och stolarna till grannarna igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback