Fixa och dona

Jackorna och overallerna som vi hade på oss igår är nu tvättade och upphängda på tork, luktade massor med rök efter grillningen.
Lingonsylten är slut så nu står en ny sats på spisen och puttrar, Leon sover och Joline sitter på golvet och leker. Hon har hunnit få i sig lite mellis, rån med leverpastej och yogurth, snart är det dags för lunch för mig och Leon, Joline äter nog lite hon med. Blodpudding, knaperstekt bacon och lingonsylt, ingen favorit enligt mitt tycke och smak men hos Leon går det hem och det är smidigt och enkelt att tillaga, alltså en perfekt lunch! Får se om Joline också gillar blodpudding..hoppas det för jag har fått för mig att det är grymt nyttigt för barnen..? Hade jag inte haft barn så hade jag aldrig köpt hem det!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback