Förbaskade tänder

Joline håller på att få tänder, detta betyder alltså att hon fick feber nu på eftermiddagen och är allmänt kinkig. Tur att hon har världens bästa storebror som ställer upp och leker och busar och får henne på bra humör (bara han som lyckas), har gett henne en alvedonsupp så febern har gått ner men hon är fortfarande varm. Stackars älsklingen!
Sluta amma ska jag också göra har jag bestämt mig för, det har funkat så bra så bra tills nu. Nu är högra bröstvårtan alldeles öm och jag spänner mig och håller emot tårarna när det är dags för amning på det bröstet, inte roligt alls och så ska det inte vara! Blöder lite gör det också.
Hon är jätteduktig på att äta gröt, pureér osv så det blir till att handla hem välling också och ge istället för bröstet. Jag tror detta beror på att hon håller på och få tänder, hon har ont i munnen och suger därför inte bra helt enkelt..

Med detta så blir det ingen gympa för mig ikväll, kan inte lämna en febrig och mammig Joline till Fredrik samtidigt som han ska roa och sysselsätta Leon.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag försökte också sluta amma, men Noah vägrade äta både ersättning och välling, så jag fick snällt fortsätta... Hoppas Joline går med på att sluta, det är inte kul när det gör så ont! Kram

2010-02-09 @ 14:03:04
URL: http://mamzter.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback