Godmorgon

Joline somnade vid 19 igårkväll när Fredrik var borta på gymet med Jonny, och eftersom inte Leon var hemma och levde rövare var det så lugnt så lugnt här hemma. Detta resulterade i att jag somnade på soffan klockan 21, riktigt skönt och idag känner jag mig härligt utvilad!

Fredrik åkte iväg vid 07.30 så det är bara jag och lillskruttan hemma, vi har legat på soffan och myst, Joline somnade på mig och sov i ca 30 minuter så nu sitter hon på golvet i vardagsrummet och är så glad och leker. Vi är fortfarande iförda pyjamas och morgonrock, men det ska man väl vara den här tiden på en lördag?=)
Ska slänga mig i duschen innan det är dags att göra sig iordning för dagen. Blir dock inget ljus och klädparty pga detta oväder! Vår vår vår jag vill ha vår!!

Ska slå en pling hem till mina föräldrar för att se hur de har det.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback