Haha!

Imorse när vi gick ut genom ytterdörren för att gå till dagis så springer Leon raka vägen fram till pulkan och tar den, sen tittar han på mig och säger "Nu kör vi mamma!!". Tror ni jag började asgarva eller?! Jag skrattade massor och sa "javisst grabben hoppa på så drar jag!", Leon börjar då också asgarva och viftar med ena handen och säger "mamma tokig!". Haha en härlig start på dagen måste jag säga!=)

Nu har Leon sina gympa kläder på sig, gympaskorna står redo och likaså vattenflaskan, nu är det bara mormor han väntar på. Jajamen idag ska han och mormor gå på gympan, han har pratat om det hela dagen och jag tror att hans kära mormor är minst lika glad och upprymd över detta!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback