Herregud!!!!

Joline har skrikit och skrikit och varit skit förbannad mellan 17-19, hon var jättetrött men kunde inte somna pga tänderna som spökar, alvedon hjälpte inte alls. Extremt mammig är hon också så när pappa kom och tog över för en stund så blev det hela mycket värre, hon ville bara till mamma.
Jag vankade av och an i sovrummet med henne mot bröstet, vyschandes och lugnt småpratande och tillslut så kunde hon koppla av och somna helt utmattad. Utmattad var hon inte ensam om att vara, när jag kom ner efter att ha lagt henne i sängen så kramade Fredrik om mig och jag brast ut i gråt. Inte för att jag var ledsen eller arg utan rent utmattad och trött, så är livet ibland.

Nu är det Familjen Annorlunda som ska ses härnäst på tvn, varsin kopp the blir det i soffan till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback