Jaha..

Då var det Fredriks tur att bli sjuk, han gick och la sig strax innan 20 nu ikväll för att han mådde dåligt. Tråkigt nu när jag mår bra och vi tänkt att mysa lite framför tvn med lite gott men sånt är livet. Leon somnade själv i sin säng strax efter 19 utan problem precis som de andra kvällarna i veckan, våran duktiga och stora kille!:)

Joline vaknade vid 21.30 och hade ont i magen stackarn (det har hon haft de två senaste kvällarna också vid samma tid) så efter lite gråt och två bajsblöjor senare så ligger hon nu och sover gott i soffan här nere med mig. Denna fredagkväll spenderar alltså jag och Joline i soffan med tända ljus, massor av mys, film och coca cola, inget att klaga på direkt.:) Nej nu ska jag krypa ner bredvid min prinsessa i soffan och fortsätta mysa, dricka coca cola och kika på film tills det är dags att masa oss upp till övervåningen och krypa ner i sängen.

Ha en fortsatt trevlig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback