Kväll

Ja då har man jobbat ett par timmar och det var lika roligt som vanligt! Jag och Stina gjorde tvålar och klubbor tillsammans med barnen, riktigt skoj och jag längtar tills våra blir så pass stora att man kan göra sånt här hemma.
Barnen hade skött sig kanon bra hemma med pappa, besök av farmor hade de också haft så deras eftermiddag var tipptopp. Nu sover båda underverken och jag har precis kommit in efter att ha varit och slängt en massa sopor med grannen, skönt att man kan gå tillsammans eftersom jag tycker det är skit läskigt att vara i soprummet själv! Jag är jätte feg jag vet!=)

Nu är det en kopp the som väntar innan det är dags för oss att krypa till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback