Lek

Har varit ute med grannen och hennes dotter (15 år) och hoppat i diket, eller jag hoppade en gång. Det resulterade i att jag sjönk ner så jag hade snö upp till tuttarna och satt fast, efter ett evigt kämpande i 25 minuter och galet mycket skratt så kom jag äntligen loss!! Ett tag gav jag upp, sa åt dem att ringa brandkåren så att jag skulle få hjälp men efter mycket om och men så lyckades jag tillslut! Haha hade ni kommit till undsättning då Stina om vi hade ringt?=) Hade varit snygg rubrik i tidningarna imorgon "småfet 21 årig tvåbarnsmamma fast i snön på landsbygden", ja det lät ju bra, hade iaf lockat läsare skulle jag tro.=)

Imorgon blir det till att ställa klockan, ska in till ÖF i stan där vi ska möta Agnieszka och barnen. Ska bli jätteroligt, kul att se vad Leon tycker också.=) Fredrik får ta en fika med tanterna medans vi är där (hans mormor och farmor).

Nej nu är det soffan som gäller!

Kommentarer
Postat av: stina

Hihihi, hade räckt att ni ringt mig, så hade jag kommit med snöskyffeln=D Det hade jag velat se;)

2010-02-05 @ 20:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback